Un nou început în echipă!

by Elisabeta R.

Dintotdeauna mi-a plăcut să mă implic în diferite activităţi şi să-mi asum întreaga responsabilitate.

Ceea ce m-a determinat să încep să scriu şi să-mi creez un blog a fost lipsa unui jurnal,unui loc în care să mă destăinui,să-mi mărturisesc gândurile,dar poate,undeva în sufletul meu a fost şi dorinţa de afirmare.

Publicarea blogului a fost un prim pas în faţă în viaţa mea şi în cunoaşterea unor persoane deosebite.

La doar câteva luni,mi s-a oferi minunata ocazie de a face parte unui grup de adolescenţi scriitori ce-şi aştern cu uşurinţă gândurile şi sentimentele.

Şi pe această cale,vreau să-i mulţumesc din suflet lui Andrei Surugiu -o persoană minunată pe care te poţi baza în orice situaţie- pentru că mi-a dat şansa de a-mi face publice sentimentele.

Acesta este micul nostru grup: Fumuri de cuvinte, iar întreaga poveste a “unirii” noastre o găsiţi aici.

” Despre noi

Noi suntem 9 tineri din Timişoara cu vârste cuprinse între 15-18 ani. Mai concret, suntem nişte scriitori tineri, adunaţi într-o comunitate pentru un blog colectiv. Conţinutul acestui proiect rezidă în publicarea articolelor noastre (pe blog, şi nu numai!). Textele sunt lucrate, în particular, într-un atelier literar anumit pentru acest colectiv. Încă nu suntem un cenaclu literar, dar pe viitor am dori să realizăm şi acest lucru. Scopul nostru este de a promova şi un alt tip de valori morale decât cele care se transmit acum printre tinerii de vârsta noastră. Dorim ca aceştia să fie motivaţi prin intermediul nostru să citească mai mult, să îşi dezvolte imaginaţia, să depăşească mediocritatea şi dorim să îl promovăm ca fiecare tânăr să aibă parte de această experienţă. Deşi nu suntem nişte scriitori profesionişti, tindem să credem că textele noastre au capacitatea necesară de a schimba perspectivele şi opiniile generaţiei noastre şi totodată dorim ca persoanele de toate vârstele să vadă cine suntem cu adevărat.”

