Apocalipsa vieţii mele- Ziua II

by Elisabeta R.

Atâtea sentimente rupte din suflet: frânte de nepăsare. Atât de multe cuvinte doritoare, nespuse: păstrate încă în tainele sufletului meu. Atât de multe priviri încărcate de uitare: şi ochi- mulţi ochi pierduţi în neantul pe care-l cauţi cu nerostită ardoare. Un suflet tăcut care luptă a-şi rosti ultimele cuvinte: ultimele rugăciuni. plecăciuni.

dorinţe nedorite, nerostite, negândite, dar care-şi fac un loc’şor în nucleii fiinţei mele;

mă pierzi, lin, chiar din faţa ochilor tăi,dar

Atâtea sentimente risipite pe nisipul fin, ce ne atinge sfios de parcă s-ar dori inmaterial.Atât de multe cuvinte ce-şi iau zborul din întunericul minţii mele, spăşite de neantul ce li se arată necruţător în faţă.  Atât de multe priviri furişate în obscuritatea perdelei invizibile ce pare a ne înconjura şi îngrădi, asemeni unei mame pierdute în Universul îngrijorării. Două suflete purtate pe valurile nesfârşite ale buclelor aurii, ce ţi se răsfrâng ca scăpate din turnul cel mai pustiit al Pământului.

dansuri- mişcări- nesigure, răsfirate; degete arcuite;

mă întorc uşor, te privesc adânc în suflet

Atâtea sentimente solitare, asemeni unui diamant mare montat singur la o bijuterie nepreţuită. Atât de multe cuvinte transformate în nişte umbre pale ale trecutului. Atât de multe priviri efemere aşişderea unui preafrumos fluture, a cărui aripi au renunţat la stropul de viaţă ce inima-l păstra cu preţul fericirii sale. Nici un suflet; o mare de lume, lipsit de orice urmă a unui om.

îţi sărut fruntea brăzdată de timp, mă întorc brusc şi

Nici un sentiment rămas în veac. Nici un cuvânt articulat de buze crăpate şi lipsite de vlagă. Nici o privire aruncată de nişte ochi albaştrii fără viaţă. Nici un suflet existent în veşnicia timpului.

îmi îndoi firav spatele şi strâng puternic între degete un fir cărunt de păr, de pe urma rochiei mele negre ce-atinge nesigură pământul, şi drept, asemeni unei pietre funerare.

 

 

                                                                                   Am plecat.

